- Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ (Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2012 m. kovo 15 d. įsakymo Nr. 4-243 redakcija) patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
- Pirkėjas, nepatenkintas gauta Preke, turi apie tai informuoti Pardavėją vienu iš Elektroninėje parduotuvėje pateikiamų kontaktų.
Svarbu: Pasirinkdami prekių pristatymą per kurjerių tarnybą, jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ar siuntų taško darbuotojui ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytas prekes ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
- Pirkėjas, grąžinantis netinkamos kokybės Prekes, turi būti išlaikęs Prekės prekinę išvaizdą, grąžinti ją originalioje pakuotėje, būti nesugadinęs Prekės ar kitaip jos sistemingai nenaudojęs.
- Nekokybišką prekę Pirkėjas gali gražinti per 14 dienų nuo jos gavimo. Siuntimo išlaidas įsipareigoja sumokėti Pardavėjas. Prekės turi būti supakuotos taip, kad siuntimo metu nebūtų pažeista jų pakuotė.
- Grąžinant prekes, Pirkėjas turi pateikti sąskaitą faktūrą arba pirkimo kvitą kuriuos gavo priimdamas Prekes.
- Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti iš Pirkėjo grąžinamas Prekes, jei mato, jog šios buvo sistemingai naudojamos pagal paskirtį, yra sugadintos paties Pirkėjo ar neatitinka kitų, 6.2 punkte nurodytų reikalavimų.
- Pardavėjas netinkamos kokybės Prekes pakeičia tinkamos kokybės Prekėmis.
- Nesant tapačių Prekių, Pirkėjui grąžinama jo už Prekes sumokėta kaina per 3 (tris) dienas nuo Prekių grąžinimo dienos.
- Pirkėjas, gavęs Prekę, kurios įsigyti nenorėjo ir tai padarė per klaidą, gali ją grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus, išskyrus pristatymo išlaidas. Siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Prekės priimamos su neatidaryta pakuote, nepanaudotos ir nesugadintos. Prekės turi būti supakuotos taip, kad siuntimo metu nebūtų pažeista jų pakuotė.
- Subjektyviais kriterijais grindžiamas Pirkėjo nepasitenkinimas preke nėra pagrindas ją keisti ar grąžinti.
Pastaba
Vartotojo reikalavimas pakeisti ir grąžinti prekes gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes (Mažmeninės prekybos taisyklės, 17 p.): tabaką ir tabako gaminius, parfumerijos, kosmetikos, tualetinius preparatus, fotografijos ir kinematografijos prekes, spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius, audinius, kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius, apatinius drabužius, kūdikių drabužėlius, pėdkelnes, kojines ir kitus panašius dirbinius, apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius, liemenėles, juosmenis ir kitus panašius dirbinius, perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją, mašinas ir mechaninius įrenginius, elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus, antžeminio transporto priemones, laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius, optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus, laikrodžius, muzikos instrumentus, ginklus ir šaudmenis, baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus, žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis, meno kūrinius, kolekcionavimo objektus, antikvarinius daiktus.